Sonntag, 6. Juni 2010

... Posteingang

Ich muss sagen, dass ich schon fast vergessen hatte, dass ich dieses Buch noch erwarte, denn die Sendung hat ein gefühltes halbes Jahr bis zu mir gebraucht.  
Inzwischen ist es ja kein Geheimnis mehr, dass ich gerne Autobiographien lese, und als Bond-Gucker (und früher auch -Leser), aber nicht akribisch Analysierer und Verfechter, und Die-Zwei-auch-im-Original-Genießer musste ich der Vollständigkeit halber dieses Buch einfach haben: 


Gebundene Ausgabe: 272 Seiten
Verlag: Michael O'Mara Publications (2. Oktober 2008)
Sprache: Englisch
ISBN-10: 1843173182
ISBN-13: 978-1843173182
Größe und/oder Gewicht: 23 x 15,8 x 4 cm

Kurzbeschreibung
 
The quintessential suave hero, Roger Moore has had an extraordinary career that has spanned seven decades, from early television to the golden age of Hollywood and on to international superstardom. Dashing, handsome and every inch the archetypal English gentleman, he is unforgettable as The Saint, as Lord Brett Sinclair in The Persuaders! and, of course, as James Bond, making seven blockbusting films as arguably the most debonair of the 007s. For the first time, Roger shares his recollections of playing some of the world's most famous roles alongside a host of legendary stars. With myriad stories from his personal life - from his childhood in London and experiences during the Second World War, to the happy and turbulent times in his later life. Along with anecdotes about his encounters with the stars and his wonderful memories from the heyday of Hollywood, "My Word is My Bond" is as frank, funny and disarmingly charming as the legend himself.
 
Leider hatte ich noch keine Zeit, im Buch herumzuschnüffeln, aber lange dürfte es nicht unberührt herumliegen. 

Keine Kommentare:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...